Godmorgon.
 
Vaknade tidigt idag, har ätit x-antal mediciner som ska döda förkylningen och minst tre brustabletter med vitaminer. Borsett från den lite för höga kroppstemperaturen och läskiga mardrömmen jag drömde inatt så är läget lugnt.
 
Helgen har faktiskt varit helt fantastisk. I lördags vandrade jag runt i mitt kvarter, har börjat få koll på läget nu vilket känns superskönt. Finns massor av trevliga fik nära mig. Ska äta frukost på något av dem om jag mår lite bättre senare i veckan. Finns också supermycket "private parks". I och med att området kring Marble Arch är väldigt dyrt så får vissa lägenheter en nyckel till en inhägnad park i området. Alla är sååååå fina och mysiga. Vill ha en nyckel!!!!
 
I söndags var jag på natural history museum. Efter att ha gått fel tre gånger på jakt efter bussstationen H, och klivit av 2 stationer för tidigt så hittade jag fram. Alla museum är gratis här. Och ska försöka beta av ett varje helg.
 
Håll tummarna för att jag inte svimmar på jobbet idag..
Lots Of Love

Kommentera

Publiceras ej