Hej! Förlåt, (gillar att börja mina meningar med det ordet..) det är söndag och jag är extremt bakfull. Sitter och snörvlar utanför pret och dricker en caramell latte. Bara socker. Men det behövs. snart kommer Emelie hit (till
Kensington!) och vi ska äta middag tsm. Mysigt. Although i am so tired i Don't know if ill make it till five haha. Idag tycker jag inte om mitt liv här, eller jag gör det. Men kag måste flytta. Jag trivs inte där jag bor och lade igår 175 p
På lyxuber för att komma hem. Inte ok. Varför vill jag alltid vara någon annanstans? Alltid på flykt typ, men jag vet att kag inte skulle va gladare av att bo hemma heller. Tvärtom. Men samtidigt är livet här så hårt, levnadsstandarden så låg. Det är slitigt. Det sliter på mig både det yttre och det inre. Men jag härdas ju också på ett sätt. Det är ju inte bra när det år FÖR lätt.... 

Kommentera

Publiceras ej